*Süperlig'ten düşen ve içinde bulunduğu maddi
dar boğaz ve transfer yasağı yüzünden genç
oyunculardan oluşan bir Bursaspor ile oynadık.
*Şu 11 ve Diziliş ile başladık.
*Vedat ilk maçında ''İşini yaptı'' yani gollerini attı.
Ve kendisini forvetten saymayan bir kısım Çok bilmiş Ukala (!) Fenerbahçe taraftarına Selam gönderdi.
*Kruse yi de ilk kez izledik.
İkinci devre Zajc ın yerine oyuna girdi.
2 net gol kaçırdı ama gol pozisyonuna girmesi önemli,mutlaka bunları atacaktır.
*Tolgay Boluspor maçından sonra yine iyiydi.
Sezon başı kampı ile toparlanmış gözüküyor.
*Garry ikinci devre girdi,henüz uyum aşamasında.
*Zajc.Maalesef iyi değildi.
Teklif gelmesi halinde satılmalı.
*Moses.Hareketliydi,yine istekliydi.
Sonunu getirmeli tabii.
*Kaptan Emre formasına uzun bir aradan sonra yeniden
kavuştu.Bildiğimiz gibiydi,uzun ve isabetli pasları ile
hemen kendini gösterdi.
Keşke Kaleci Oytun a bağırmasaydı.
*Jailson 6 numara oynadı.Bu maç ölçü değil ama ben
6 numara için eksikleri olduğunu düşünüyorum.
*Alper ve Ekici bildiğimiz gibilerdi :(
*Gençlerden oynayanlar ; Cebrail yine iyiydi.
Okan Turp erken sakatlandı çıktı yerine Serdar Aziz girdi.Serdar ve Sadık iyiydiler.
Murat Sağlam son 15 dakika girdi,Boluspor maçındaki
gibi yine çok dikkat çekti.
Batuhan asıl mevkiisi Ön libero ancak Stoper oynadı,
biraz heyecanlıydı ancak çok iyi fiziği var.
Cesurca rotasyona sokulmalı.
Kaleci Oytun da ilk kez bir A takım maçında görev aldı.
O da heyecanlıydı,ufak tefek hataları oldu normaldir.
Sevgili Gürol ilk ben yazayım,blog yazmana tekrar başlamana çok sevindim.Maçı izlemedim, sadece tekrar hoşgeldin demek için yazdım.Sewvgi ve selamlar.Süleyman Özgül.
YanıtlaSilÇok Teşekkürler Süleyman Abi.
SilSağolasın.